//
u leest nu...
Oosterweel

De volledige Oosterweelstudie van Arup/Sum.

Zes indicatoren werden aangeduid door de Vlaamse overheid, waarop elk traject zowel individueel als collectief moest worden geëvalueerd: – Mobiliteit en verkeersveiligheid – Technische haalbaarheid – Financiële haalbaarheid – Leefmilieu ( geluid en luchtkwaliteit ) – Mens en leefomgeving – Timing en uitvoerbaarheid   Deze Evaluatiestudie heeft geresulteerd in een eindrapport dat op gemotiveerde wijze, voor elk van de aangewezen indicatoren en voor elk van de drie tracés, de voor- en nadelen, een onderlinge afweging en een globale eindbeoordeling geeft. Dit rapport kunt u hier raadplegen: Evaluatierapport.   Omwille van het feit dat het studieteam ArupUK-SumResearch heden niet overtuigd is dat één van de onderzochte en geëvalueerde tracés aanzien kan worden als een complete, robuuste en evidente oplossing – omwille van duidelijke redenen – is het studieconcern toch op zoek gegaan naar een meer complete oplossing, die de globale evaluatie en de impact van de indicatoren als het ware in een maatschappelijke constellatie en economische verhouding brengt, aan de hand van een aantal concrete aanbevelingen. Dit 7de hoofdstuk Maatschappelijke Evaluatie en Aanbevelingen kunt u hier lezen en raadplegen. Bij dit Evaluatierapport hoort een uitgebreide bijlage, met alle tabellen en grafische tekeningen en illustraties en kaarten: deze kunt u hier consulteren en downloaden – Bijlage Evaluatierapport

Reacties

2 gedachtes over “De volledige Oosterweelstudie van Arup/Sum.

  1. erratum=trekenaars=tekenaars!!

    Geplaatst door De Boos Tom | 24/09/2009, 16:44
  2. Geachte Heer,Mevrouw,

    Ik heb een alternatief voor de lange Wapper en Arup-Sum!!Dus dit is geen grap. Doch enkel nog uit te tekenen en via een ingenieursbureau/studiebureau uit te werken. Mijn ontwerp kost tussen 1/10° à 1/100° van huidige 2 keuzes!! Is volledig milieuvriendelijk,geluidsarm,mooi,attratief,een aanwinst voor Antwerpen en het toerisme!!
    In uitvoering een wereldwonder!!
    Goed,wat heb ik nog nodig?? Tekenaars die mijn ideeën mooi uittekenen!!Heeft U trekenaars??
    Wil U mij bereiken?? Dat kan??contateer mij via mijn e-mail eerst aub!! Geef uw telefoonnummer op en uur waarop ik U kan bereiken.
    Ik doe dit niet om interessant te zijn.Doch voor bekommernis voor het klimaat en milieu!!

    met dank,

    tomdeboos@gmail.com

    Geplaatst door De Boos Tom | 24/09/2009, 16:44

Geef een reactie

