//
u leest nu...
Oosterweel

De Lange Wapperbrug aan het Sportpaleis

Wrange Wapper

Reacties

5 gedachtes over “De Lange Wapperbrug aan het Sportpaleis

  1. Dit artikel is weeral een mooie misleiding. Dit is niet de Lange Wapper brug aan het Sportpaleis!
    Er komt inderdaad een verbreding van de viaduct maar…. dit zal ALTIJD gebeuren. Ook met een tunnel zal de aanpassing van het huidig viaduct uitgevoerd worden.
    Met Wapper = 103m breedte
    Met tunnel = 93m breedte
    wat is het verschil?

    Eerlijke informatie geven! hoe moeilijk dit ook is.

    Geplaatst door Patrick Goovaerts | 12/10/2009, 17:31
  2. Ik woon waar de brug komt en zit hier minder over te zeveren dan diegenne die er geen last van hebben van mij mag ze er komen

    Geplaatst door Guyke | 26/07/2009, 17:41
  3. O N G E L O F E L I J K

    In Deurne zullen ze die brug wel mooi vinden …
    maar vooral voelen iedere keer als ze moeten hoesten !!!

    Politici, de stem die je gekregen hebt van de bevolking moet je eren… wees geen heerser maar een diener …

    Spijtig dat er momenteel in Antwerpen vooral veel van het eerste soort rondloopt ..

    Geplaatst door cindy | 13/04/2009, 20:51
  4. Dit zegt meer dan een maquette in het Felix pakhuis.

    Geplaatst door fotogordon | 10/04/2009, 10:18
  5. ik versta deze tekening niet. De huidige situatie kan ik me nog voorstellen, omdat ik er soms overrijd. Hoewel ik die twee peilers in het water niet kan thuisbrengen. Het toekomstbeeld is me volslagen onduidelijk. die wegen staan blijkbaar los naast mekaar. De huidige viaduct wordt afgebroken? en alles verschuift naar ?? het Lobroekdok?? Kunnen jullie geen plan vanuit de lucht laten zien? Waarop het traject duidelijk is. En vanaf waar komt dan de dubbeldek viaduct?

    Geplaatst door Lin | 07/04/2009, 15:49

Geef een reactie

Het boek over het Sint-Annabos

